mop 25/12/13

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Mustang & Capri - schaalmodelforum // moppen a la cart
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
snef
Site Admin


Geregistreerd op: 16 Mei 2013
Berichten: 201
Woonplaats: herentals

BerichtGeplaatst: 25-12-2013 14:01:27    Onderwerp: mop 25/12/13 Reageren met citaat
Een dom blondje heeft haar dag niet, ze is zojuist ontslagen en loopt droevig naar huis. Eenmaal aangekomen blijkt haar hele interieur weg te zijn, haar vriend is er vandoor met de buurvrouw.

Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit zichzelf van kant te maken en loopt naar een hoge brug. Net op het moment dat ze wil springen komt de kerstman en roept:
"Hohoho, wat gaat u toch doen?"

Het blondje vertelt het hele verhaal waarop de kerstman antwoordt:
"Nou, ik weet het goed gemaakt, ik ben de kerstman en ik kan er voor zorgen dat als je weer naar huis gaat alles weer op zijn plaats staat, je vriend nog meer van je houdt dan ooit te voren en een brief van je werk klaarligt dat je extra opslag krijgt!"
"Oh dank u wel!!!" antwoordt het blondje, "Hoe kan ik u ooit bedanken?"

"Nou, " zegt de kerstman, "Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan je me misschien oraal bevredigen?"
Het blondje schrikt eerst van het verzoek maar bedenkt dat na wat de kerstman voor haar gedaan heeft een dankbetuiging zeker op zijn plaats is en voldoet aan het verzoek van de kerstman.

Na afloop vraagt de de kerstman aan het blondje:
"Hoe oud ben jij eigenlijk?"
"28" antwoordt het blondje.
Waarop de kerstman zegt: "Dat je op die leeftijd nog in de kerstman gelooft!"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Mustang & Capri - schaalmodelforum // moppen a la cart Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum